Kastamonu Valiliği ve Kastamonu Konfederasyonu
(KAS-KON) işbirliğiyle Türkiye Seyehat Acentaları Birliği (TÜRSAB)'ın katılımıyla yapılan inceleme gezisi kapsamında Pınarbaşı ilçesi ziyaret edildi.
Kastamonu Valisi Erdoğan Bektaş, Vali Yardımcısı Atilla Kantay ve beraberindeki heyet, Pınarbaşı Kaymakamı Ömer Faruk İlhan, Belediye Başkanı Mehmet Yılmaz, İlçe Emniyet Müdürü Murat Demir tarafından ilçe girişinde karşılandı.
Bektaş ve beraberindeki heyet önce Horma Kanyonu'nda incelemelerde bulundu. Burada Ümit Kaptan tarafından yapılan yürüyüş parkuru ve kanyonla ilgili bilgi verildi.
Heyet yemek sonrası Ilıca Şelalesi'ni gezerek ilçeden ayrıldı.
Muhabir: Hatice Karakaş
Yayıncı: Ebubekir Gülüm - KASTAMONU
Son Dakika › Yerel › Turizmciler, Horma Kanyonu'nu Gezdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.