Gümüşhane Üniversitesi (GÜ) İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Siyaset ve Kamu Yönetimi Bölümü öğrenci temsilcisi Yasin Doğan ve bölüm öğrencilerinden oluşan bir grup, Emniyet Müdürü Hüseyin Ümit Yüksel'i makamında ziyaret etti.
Ziyarette kendilerine çiçek takdim eden öğrencilerle yakından ilgilenen Yüksel, öğrencilere emniyet teşkilatı ve polislik hakkında bilgi verdi.
Yüksel, polisin 365 gün 24 saat görev başında olduğunu, mevcut yasa ve yönetmelikler çerçevesinde görevlerini yürüttüklerini belirterek, Gümüşhane'nin huzurlu bir il olduğunu ifade etti.
Yüksel, öğrencilere günün her saatinde polise ulaşabileceklerini, 155 polis imdat telefonunu kullanmaları gerektiğini, gördükleri ve duydukları herhangi bir suç olması durumunda polise bildirmeleri gerektiğini söyledi.
Muhabir: İbrahim Özdemir
Son Dakika › Yerel › Üniversite Öğrencileri Emniyet Müdürü Yüksel'i Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.