Uyuşturucu Kullanan Genç Hastanelik Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Uyuşturucu Kullanan Genç Hastanelik Oldu

15.06.2015 17:14

Bursa’da uyuşturucu kullanan genç, hastaneye kaldırıldı.

Bursa'da uyuşturucu kullanan genç, hastaneye kaldırıldı.

Olay, merkez Osmangazi ilçesi Kayhan Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, 20 yaşındaki B.B., uyuşturucu kullanınca fenalaştı. 112 ekipleri tarafından Devlet Hastanesine kaldırıldı. Şuuru kapalı olduğu belirlenen B.B.'nin ifadesi alınamadı.

Merkez Yıldırım ilçesi Anadolu Mahallesi'nde Ş.S.'nin (28) üzerinden 88 gram uyuşturucu çıktı.

Polis, her iki olayla alakalı tahkikat başlattı. - BURSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Uyuşturucu Kullanan Genç Hastanelik Oldu - Son Dakika


Advertisement