Bursa'da uyuşturucu madde kullanan bir şahıs hastaneye kaldırıldı.
Edinilen bilgiye göre olay merkez Yıldırım ilçesi Bayazıt Mahallesi'nde meydana geldi. Y.T., arkadaşlarıyla birlikte oturduktan sonra eve geldi. Bir süre ailesi ile oturan Y.T., başının döndüğünü ifade etti. Bunun üzerine ailesi Y.T.'yi, hastaneye götürdü. Doktorlar yaptıkları kontrollerin ardından şahsın, bonzai maddesi kullandığını ve bu yüzden başının döndüğünü ifade etti. Daha sonra hastane yetkilileri durumu polise bildirdi. Polis ekipleri, Y.T.'nin sorgusuna alarak, konuyla ilgili soruşturma başlattı. - BURSA
Son Dakika › Yerel › Uyuşturucu Maddesi Kullanan Şahıs Hastaneye Kaldırıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.