Vali Güvençer, Ormancıları Ziyaret Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Vali Güvençer, Ormancıları Ziyaret Etti

19.06.2013 18:41

Vali Güvençer: "Muğla'nın orman varlığına sahip çıkmalıyız"

Muğla Valisi Mustafa Hakan Güverçer, Ula ilçesindeki Muğla Orman Bölge Müdürlüğüne ait helikopter pistini ziyaret etti.

Muğla Orman Bölge Müdürü Ali Yıldırım ve müdürlük çalışanları tarafından karşılanan Güvençer, Yıldırım'dan yürütülen çalışmalar hakkında brifing aldı. Yaz sezonunda orman yangınlarına karşı hassas bir bölgede bulunduklarını belirten Yıldırım, "Ekiplerimiz sürekli teyakkuz halindeler. Bölgemiz orman varlığı açısından oldukça zengin. Yaz sezonunun başlamasıyla biz de hazırlıklarımızı tamamlayarak çalışmalarımızı dikkatli şekilde yürütüyoruz" dedi.

Vali Güvençer ise Yıldırım ve ekibine başarılara dileyerek, "Orman yangınlarıyla mücadele çok önemli. Muğla'nın orman varlığına sahip çıkmalıyız. Ben üzerime düşen her türlü konuda sizlere yardımcı olacağım. Türkiye ve dünyanın gözbebeği kentimizi en iyi noktaya getirmek için çalışacağız. Orman yangınlarına hassas bölgede görev alan tüm arkadaşlara da başarılar diliyorum" diye konuştu.

Güvençer, daha sonra helikopter pistinde görevli pilotlarla sohbet etti. - Muğla

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Vali Güvençer, Ormancıları Ziyaret Etti - Son Dakika


Advertisement