Vali Tuna DSİ'yi Ziyaret Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Vali Tuna DSİ'yi Ziyaret Etti

Vali Tuna DSİ\'yi Ziyaret Etti
03.08.2016 18:17

Şanlıurfa Valisi Güngör Azim Tuna, kurum ziyaretleri kapsamında DSİ 15. Bölge Müdürlüğünü ziyaret etti.

Şanlıurfa Valisi Güngör Azim Tuna, kurum ziyaretleri kapsamında DSİ 15. Bölge Müdürlüğünü ziyaret etti.

DSİ 15. Bölge Müdürü Oğuz Kasap ve birim amirleri tarafından karşılanan Tuna, Bölge Müdürü Kasap'ın makamında birim amirleriyle bir süre görüştü. Görüşmenin ardından DSİ Toplantı salonunda bölgede yürütülmekte olan sulama projeleri hakkında brifing alan Tuna, GAP Projesi ile sulanmaya başlayan bölgenin tarımda Türkiye'de lider konuma yükseldiğini kaydetti.

Brifing sırasında Şanlıurfa'ya ilişkin notlar alan Vali Tuna, birim amirlerine ve Bölge Müdürü Oğuz Kasap'a teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi. - ŞANLIURFA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Vali Tuna DSİ'yi Ziyaret Etti - Son Dakika


Advertisement