Elazığ'ın merkeze bağlı Çaydaçıra Mahallesi'nde skandal bir olay meydana geldi. Mahallede bulunan bir marketten ekmek alan vatandaş, yemek esnasında hayatının şokunu yaşadı
Kimliği öğrenilemeyen bir vatandaş, yemek yediği sırada ekmeğin içinden poşet bulunduğunu gördü. Poşeti görünce neye uğradığını şaşıran şahıs o anı telefonunun kamerası ile anbean kayıt altına aldı.
"Ekmeği yapanlar bunu görmüyor mu? Bunu bir çocuk da yiyebilirdi, boğazına kaçabilirdi. Lütfen duyarlı olalım bu konuda" diyen şahıs daha sonra ilgili yerlere konuyla ilgili şikayette bulundu.
Son Dakika › Yerel › Elazığ'da ekmeğin içinden çıkan madde şaşkınlık yarattı! - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.