Yeni Aydın Otogarı İnşaatı Mühürlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yeni Aydın Otogarı İnşaatı Mühürlendi

14.06.2012 11:47

Aydın Belediyesi tarafından 1 Haziran'da temeli atılan otogar inşaatı, yapının sınırları içerisinde yer aldığı Çeştepe Belediyesi'nce ruhsatsız olduğu gerekçesiyle mühürlendi.

Aydın Belediyesi tarafından 1 Haziran'da temeli atılan otogar inşaatı, yapının sınırları içerisinde yer aldığı Çeştepe Belediyesi'nce ruhsatsız olduğu gerekçesiyle mühürlendi.

Aydın Belediyesi'nin Çeştepe beldesi sınırları içinde yapımına başladığı yeni otogar binası inşaatı, ruhsatsız olarak inşa edilmeye başlandığı gerekçesiyle belde belediyesi ekiplerince mühürlenerek durduruldu.

Aydın Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, gazetecilere yaptığı açıklamada, inşaata başlamadan önce ruhsat işlemleri için gerekli müracaatı yaptıklarını savunarak, "Hizmetin önüne kimse geçemez. Ruhsat işlemleri için zaten gerekli müracaatı yapmıştık. Harcını yatırdık. Projede bir eksiklik varsa Çeştepe Belediyesi'nin durumu bildirmesi gerekiyordu. Sorun çözülecek" dedi.

Muhabir: Suat Deniz

Yayıncı: Ufuk Kırabalı - AYDIN

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Yeni Aydın Otogarı İnşaatı Mühürlendi - Son Dakika


Advertisement