Mersin'de otoyolda bulunan çuvaldan, taş ocaklarında kullanılan toz patlayıcı çıktı.
Alınan bilgiye göre, Ankara'dan Mersin'e kamyonuyla yük taşıyan Cengiz Aydoğdu, TEM Otoyolu Damlama mevkisinde yolda gördüğü ve üzerinde "patlayıcı" yazan çuvalı, arkadaşlarının aracından düştüğünü tahmin ederek kamyonuna aldı.
Aydoğdu, Mersin Sanayi Sitesindeki taşıma merkezine geldiğinde durumu polise bildirdi. İl Emniyet Müdürlüğü bomba imha uzmanları ve olay yeri inceleme ekipleri, çuvaldaki madde üzerinde inceleme yaptı.
Ekipler, incelemenin ardından yaklaşık 25 kilogramlık patlayıcıyı emniyet müdürlüğüne götürdü. Yetkililer, toz halindeki patlayıcının taş ocaklarında kullanılan türden olduğunu kaydetti.
Çuvalın nakliye sırasında yola düştüğünün tahmin edildiği belirtildi. - MERSİN
Son Dakika › Yerel › Yolda Patlayıcı Dolu Çuval Bulundu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.