Yüreğir Kültürevleri'nde Aşure Dağıtımı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yüreğir Kültürevleri'nde Aşure Dağıtımı

Yüreğir Kültürevleri\'nde Aşure Dağıtımı
27.11.2012 10:40  Güncelleme: 10:55

Yüreğir Belediye Başkanı Mahmut Çelikcan, Muharrem ayı dolayısıyla kültürevlerinde aşure dağıtım programına katıldı.

Yüreğir Belediye Başkanı Mahmut Çelikcan, Muharrem ayı dolayısıyla kültürevlerinde aşure dağıtım programına katıldı.

Yüreğir Belediyesi'nden yapılan açıklamaya göre, birlik ve beraberliğin daha fazla pekişmesi gerektiğini belirten Yüreğir Belediye Başkanı Mahmut Çelikcan,

"Bizi bir arada tutan milli ve dini günlerimizi amacına uygun olarak hep beraber anmalı ve kutlamalıyız. Bu ayın diğer aylar arasında farklı bir yeri var. Çünkü içinde 10 peygambere 10 ikramın verildiği aşure gibi önemli bir günü barındırıyor" ifadelerini kullandı.

Muharrem ayı dolayısıyla Yüreğir Kültür Evlerinde 6 bin kişiye aşure dağıtıldığını anlatan Çelikcan, Cuma günü ise geçen yıl olduğu gibi Yüreğir'deki camilerde aşure dağıtımı gerçekleştireceklerini bildirdi.

Çelikcan, vatandaşlarla birlikte aşure yiyerek, Yüreğirli vatandaşların sevincini ve üzüntüsünü paylaşmaya devam ettiklerini belirtti.

Muhabir: Aykut Ünlüpınar

Yayıncı: Zuhal Uzundere Kocalar - ADANA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Yüreğir Kültürevleri'nde Aşure Dağıtımı - Son Dakika


Advertisement