Yüzüncü Yıl Üniversitesi (YYÜ) Senatosu, Rektör Prof. Dr. Peyami Battal başkanlığında Özalp'te toplandı.
Göreve geldiği günden itibaren ayda bir kez üniversite senatosunu ilçelerde toplama kararı alan YYÜ Rektörü Prof. Dr. Peyami Battal, bu ay senatoyu Özalp'te topladı.
Senato üyeleriyle Özalp Meslek Yüksekokulu'na giden Rektör Battal, okulda incelemelerde bulundu. Burada öğrenciler ile sohbet eden Battal, okulda yaşanan sorunları dinledi.
Öğrencilerle yapılan sohbet sonrası YYÜ Senatosu, Rektör Battal başkanlığında bir araya geldi.
Yaklaşık 2 saat süren toplantının ardından senato üyeleri ilçeden ayrıldı.
Muhabir: Sıtkı Yıldız
Yayıncı: Levent Harman - VAN
Son Dakika › Yerel › Yyü Senatosu Özalp'te Toplandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.