Zabıta Ekipleri Pazarda Denetim Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Zabıta Ekipleri Pazarda Denetim Yaptı

18.08.2012 15:26

Lapseki Belediyesi zabıta ekipleri, cumartesi günleri kurulan halk pazarında denetim yaptı.

Lapseki Belediyesi zabıta ekipleri, cumartesi günleri kurulan halk pazarında denetim yaptı.

Lapseki Belediyesi Zabıta Müdürü Gürcan Karakaş, yaptığı açıklamada, geleneksel olarak gerçekleştirilen panayıra katılan esnafın mağdur olmaması için giyim üzerinde satış yapmamaları konusunda pazar esnafını uyardıklarını söyledi.

Karakaş, "Yurdun çeşitli yerlerinden gelip ilçemizde kurulan panayırda satış yapmak için katılan esnaf var. Memleketlerini bırakıp, para kazanmak için ilçemize gelmişler. Bunu göz önünde bulunduruyoruz" dedi.

Muhabir: Ercan Özçetin/Fikriye Susam Uyar

Yayıncı: Harun Kaymaz - ÇANAKKALE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Zabıta Ekipleri Pazarda Denetim Yaptı - Son Dakika


Advertisement