Lapseki Belediyesi zabıta ekipleri, cumartesi günleri kurulan halk pazarında denetim yaptı.
Lapseki Belediyesi Zabıta Müdürü Gürcan Karakaş, yaptığı açıklamada, geleneksel olarak gerçekleştirilen panayıra katılan esnafın mağdur olmaması için giyim üzerinde satış yapmamaları konusunda pazar esnafını uyardıklarını söyledi.
Karakaş, "Yurdun çeşitli yerlerinden gelip ilçemizde kurulan panayırda satış yapmak için katılan esnaf var. Memleketlerini bırakıp, para kazanmak için ilçemize gelmişler. Bunu göz önünde bulunduruyoruz" dedi.
Muhabir: Ercan Özçetin/Fikriye Susam Uyar
Yayıncı: Harun Kaymaz - ÇANAKKALE
Son Dakika › Yerel › Zabıta Ekipleri Pazarda Denetim Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.