Bülent Ecevit Üniversitesi (BEÜ) Tıp Fakültesi Göğüs Hastalıkları Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Meltem Tor, il merkezinde muayenehane açtı.
Tora, açılışta yaptığı konuşmada, Zonguldak ve Batı Karadeniz bölgesinde solunum yolu hastalıklarının sık görülen hastalıkların başında geldiğini söyledi.
Zonguldak ve bölge insanına daha iyi hizmet verebilmek için muayenehane açılmasını uygun gördüklerini ifade eden Tor, BEÜ'de çalışmalarına devam edeceklerini belirtti.
Açılışa, Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir ve BEÜ öğretim görevlileri ile vatandaşlar katıldı.
Muhabir: Faik Erez/ Ferdi Akıllı
Yayıncı: Nurhan Çorlu - ZONGULDAK
Son Dakika › Yerel › Zonguldak'ta Muayenehane Açılışı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.