Yolunu kaybederek Ermenistan'a geçen 2 Azerbaycan askeri, Azerbaycan'a iade edildi.
Azerbaycan Savunma Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, 18 Aralık günü sabah saatlerinde Azerbaycan ordusunda görevli 2 askerin olumsuz hava koşulları nedeniyle yollarını kaybederek, Laçın ilindeki Azerbaycan-Ermenistan devlet sınırından Ermenistan'a geçtikleri belirtildi. Açıklamada, Teymur Hüseyinov ve Murad Mustafayev isimli 2 askerin yapılan müzakereler sonucunda Ermenistan tarafından Azerbaycan'a iadesinin sağlandığı ifade edildi. - BAKÜ
Son Dakika › Güncel › Ermenistan 2 Azerbaycan askerini iade etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.