Afganistan'ın başkenti Kabil'de Ocak ayında kaçırılan Birleşmiş Milletler (BM) personeli ve oğlu serbest bırakıldı.
Başkent Kabil'de Birleşmiş Milletler personeli olarak çalışan ve Ocak ayında kaçırılan kadın ve oğlunun serbest bırakıldığı açıklandı. 22 Ocak'ta kimliği belirsiz kişilerce arabası durdurulan BM çalışanı ve Afgan vatandaşı kadın ve oğlu kaçırılmıştı. Aracın şoförü ise Mart ayında ölü olarak bulunmuştu. Birleşmiş Milletler Afganistan Yardım Misyonu (UNAMA) Genel Sekreteri Özel Temsilcisi Ingrid Hayden olaya ilişkin yaptığı açıklamada, "Utanç verici kaçırma olayını ve kasten bir meslektaşımızın öldürülmesini kınıyoruz" ifadelerini kullandı.
Başkent Kabil ve diğer şehirlerde özellikle Afganları fidye için kaçırma olayları sıklıkla yaşanan kronik bir sorun haline gelmiş durumda. - KABİL
Son Dakika › 3. Sayfa › Kaçırılan BM Personeli ve Oğlu Serbest Bırakıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.