Antalya'da Motosiklette 5 Kişilik Tehlikeli Yolculuk - Son Dakika
Son Dakika Logo

Antalya'da Motosiklette 5 Kişilik Tehlikeli Yolculuk

13.09.2018 13:46

Antalya'nın Akseki ilçesinde, 5 kişinin motosiklet üzerindeki tehlikeli yolculuğu cep telefonuyla görüntülendi.

Antalya'nın Akseki ilçesinde, 5 kişinin motosiklet üzerindeki tehlikeli yolculuğu cep telefonuyla görüntülendi.

Aynı motosikletteki 5 kişi, Murtiçi Mahallesi'nde Antalya-Akseki karayolunda tehlikeli bir yolculuk yaptı.

Motosiklettekiler seyir halindeyken cep telefonuyla görüntülendi. Görüntülerde, otomobil sürücüsünün "Nereye gidiyorsunuz?" sorusunu yönelttiği motosiklettekiler "Konya Seydişehir'e gidiyoruz" karşılığını verdi.

Sürücünün "Bir kişilik yer daha yok mu?" sorusuna ise motosiklettekilerin "Var" cevabını verdiği de görüntülerde yer aldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Antalya'da Motosiklette 5 Kişilik Tehlikeli Yolculuk - Son Dakika


Advertisement