Antalya Sebzede Yayla Sezonu Bitti, Sera Bekleniyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Antalya Sebzede Yayla Sezonu Bitti, Sera Bekleniyor

Antalya Sebzede Yayla Sezonu Bitti, Sera Bekleniyor
25.10.2015 08:57

Örtüaltı tarımın merkezi Antalya'da, sebze ve meyvenin yayla ve tarladan karşılandığı yaz dönemi bitti.

Örtüaltı tarımın merkezi Antalya'da, sebze ve meyvenin yayla ve tarladan karşılandığı yaz dönemi bitti. Temmuz, ağustos ve eylül aylarında piyasaya sunulan yayla ürünleri, tezgahlardaki yerini artık seralara bırakacak. Üretici, 1 ay önce dikimini yaptığı fidelerinin ilk ürünü vermesini bekliyor. Türkiye'nin meyve ve sebze ihtiyacının yüzde 50'sini Antalya'nın karşıladığını belirten Antalya Toptancı Halleri Müdürü Dilaver Demir, sera döneminin başlamasıyla üreticiyi daha zahmetli bir üretim beklediğini söyledi. 15 yıldır örtüaltı üretim yapan Sefer İncedemir de 10 dönüme ektiği domateslerinin çıkması için gün sayıyor.

Görünütü Dökümü

------------------

Halden detay görüntüler

Sera içersinden detay görüntüler

Röp1: Sera sahibi

Röp2: Hal müdürü

Haber: Akif ARICI- Kamera: Emrah GÜL/ANTALYA- DHA)

==================================================================

(Tür: Yurt)

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Antalya Sebzede Yayla Sezonu Bitti, Sera Bekleniyor - Son Dakika


Advertisement