Kütahya'da Atatürk'ü Anma Programı Düzenlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kütahya'da Atatürk'ü Anma Programı Düzenlendi

10.11.2015 14:01  Güncelleme: 14:22

Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün ebediyete intikalinin 77. yılı dolayısıyla Kütahya'da anma programı düzenlendi.

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Törenden görüntüler Büyük Önder Atatürk'ün ebediyete intikalinin 77. yılı Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün ebediyete intikalinin 77'nci yılı dolayısıyla Kütahya'da anma programı düzenlendi. Kütahya Belediyesi Kültür ve Ticaret Merkezi'nde, Germiyan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından düzenlenen program, saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunmasıyla başladı.Okulun tarih öğretmeni Nuh Cuma, "Atatürk'ün okuma tutkusu" hakkında katılımcılara bilgiler verdi.Program, okul öğrencilerinin oratoryosu, Atatürk'ün sevdiği türkülerin seslendirilmesi, zeybek oynanması ve yıl içerisinde düzenlenen "Atatürk" konulu çeşitli yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödüllerinin verilmesiyle sona erdi.Programa, Kütahya Valisi Şerif Yılmaz, Hava Er Eğitim Tugay ve Garnizon Komutanı Hava Piyade Tuğgeneral Celal Başoğlu, Belediye Başkanı Kamil Saraçoğlu, diğer ilgililerle, sivil toplum kuruluş temsilcileri, öğretmenler, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Kütahya'da Atatürk'ü Anma Programı Düzenlendi - Son Dakika


Advertisement