2. Yerel Yönetimler Tarım Çalıştayı kapsamında kurulan stantalar
Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci'nin stantları gezmesi
Bakan Kirişci'nin vatandaşlar ile sohbet etmesi
Bakan Kirişci'nin mısır ayıklaması
Bakan Kirişci'nin keten tohumu ekmesi ve can suyu vermesi KOCAELİ - Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ile Uluslararası Tarım Şehirleri Birliğince düzenlenen "2. Yerel Yönetimler ve Tarım Çalıştayı"nın açılışına katılan Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, kurulan stantları gezerek vatandaşlarla sohbet etti.
Son Dakika › Güncel › Bakan Kirişci, 2. Yerel Yönetimler Tarım Çalıştayı kapsamında kurulan stantları gezdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.