Bakan Kirişci, 2. Yerel Yönetimler Tarım Çalıştayı kapsamında kurulan stantları gezdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakan Kirişci, 2. Yerel Yönetimler Tarım Çalıştayı kapsamında kurulan stantları gezdi

02.11.2022 14:24  Güncelleme: 14:29

2. Yerel Yönetimler Tarım Çalıştayı kapsamında kurulan stantalar Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci'nin stantları gezmesi Bakan Kirişci'nin vatandaşlar ile sohbet etmesi Bakan Kirişci'nin mısır ayıklaması Bakan Kirişci'nin keten tohumu ekmesi ve can suyu vermesi KOCAELİ - Kocaeli...

2. Yerel Yönetimler Tarım Çalıştayı kapsamında kurulan stantalar

Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci'nin stantları gezmesi

Bakan Kirişci'nin vatandaşlar ile sohbet etmesi

Bakan Kirişci'nin mısır ayıklaması

Bakan Kirişci'nin keten tohumu ekmesi ve can suyu vermesi KOCAELİ - Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ile Uluslararası Tarım Şehirleri Birliğince düzenlenen "2. Yerel Yönetimler ve Tarım Çalıştayı"nın açılışına katılan Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, kurulan stantları gezerek vatandaşlarla sohbet etti.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Bakan Kirişci, 2. Yerel Yönetimler Tarım Çalıştayı kapsamında kurulan stantları gezdi - Son Dakika


Advertisement