Bakan Soylu, İstanbul Valiliği İl Göç İdaresi Müdürlüğü'nde Değerlendirme Toplantısına Katıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakan Soylu, İstanbul Valiliği İl Göç İdaresi Müdürlüğü'nde Değerlendirme Toplantısına Katıldı

15.09.2018 17:10

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu İstanbul Valiliği İl Göç İdaresi Müdürlüğü'nde değerlendirme toplantısına katıldı.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu İstanbul Valiliği İl Göç İdaresi Müdürlüğü'nde değerlendirme toplantısına katıldı. Soylu'nun yanı sıra toplantıda İçişleri Bakan Yardımcısı İsmail Çataklı, İstanbul Valisi Vasip Şahin, Göç İdaresi Genel Müdür Vekili Abdullah Ayaz ile ilgili daire başkanları da yer aldı. Valilik Ek Hizmet Binası'nda yapılan toplantı basına kapalı olarak gerçekleşti.

Görüntü dökümü:

------------------------

-İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun toplantıya girişi

-Toplantıdan görüntü

-Genel ve detaylar - Tiftikci

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Bakan Soylu, İstanbul Valiliği İl Göç İdaresi Müdürlüğü'nde Değerlendirme Toplantısına Katıldı - Son Dakika


Advertisement