Bakanlar deprem sonrası incelemelerde bulunmak üzere Elazığ'a gidiyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakanlar deprem sonrası incelemelerde bulunmak üzere Elazığ'a gidiyor

Bakanlar deprem sonrası incelemelerde bulunmak üzere Elazığ\'a gidiyor
24.01.2020 22:17  Güncelleme: 22:23

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, Elazığ'ın Sivrice ilçesinde 6.5 büyüklüğünde deprem sonrası incelemelerde bulunmak üzere Elazığ'a gidiyor.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, Elazığ'ın Sivrice ilçesinde 6.5 büyüklüğünde deprem sonrası incelemelerde bulunmak üzere Elazığ'a gidiyor.

Elazığ'ın Sivrice ilçesinde 6.5 büyüklüğünde meydana gelen deprem Kilis'ten Samsun'a birçok ilde hissedildi. Depremin ardından İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, gelişmeleri yerinde incelemek üzere Elazığ'a gidiyor. - ANKARA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Bakanlar deprem sonrası incelemelerde bulunmak üzere Elazığ'a gidiyor - Son Dakika


Advertisement