Başbakan Yıldırım: "Ankara Kızılay, İstanbul Taksim başta olmak üzere her yerde adeta bir şenlik havasında demokrasi nöbetlerine devam edeceğiz. Gündüz normal hayat devam ediyor. İşimize gücümüze bakıyoruz. Çünkü çoluğumuzun, çocuğumuzun, ülkemizin işlerinin geri kalmaması lazım, maişetlerimizi temin etmemiz lazım. Ama akşam hem demokrasi nöbetine devam edeceğiz hem de demokrasi şöleni devam edecek. Bir müddet daha böyle devam edecek."
Son Dakika › Güncel › Başbakan Yıldırım: 'Ankara Kızılay, İstanbul Taksim Başta Olmak Üzere Her Yerde Adeta Bir Şenlik... - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.