Başbakan Yıldırım: "Bu hat (Üsküdar- Ümraniye metrosu) biraz gecikti. Bu hattı yaparken İstanbul'un tarihi hazinelerini de gün ışığına çıkardık, bunlar biraz zaman aldı. Gecikmenin sebebi bu. Sürücüsüz olan bu hattın testleri de zaman aldı."
Son Dakika › Güncel › Başbakan Yıldırım: 'Bu Hat (Üsküdar-Ümraniye Metrosu) Biraz Gecikti. - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.