Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, koronavirüse yakalandı.
Ankara'da yapılacak olan Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na katılmadan önce Covid-19 testi yaptıran Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç'ın sonucu pozitif çıktı. Koronavirüse yakalanan Başkan Büyükkılıç'ın evinde karantina altına alındığı öğrenildi. - KAYSERİ
Son Dakika › Güncel › Başkan Büyükkılıç Covid-19'a yakalandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.