Bir iş ziyareti için geldiği Bodrum'da yemek yediği restoranda taraftarlarla sohbet ederken basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Başkan Orman, yabancı oyuncu konusunda, Tahmin ediyorum 5+3 ile bitecek. Doğrusu neyse onu yapmaya çalışıyoruz. Bu konuda kimseyi karşımıza almayız şeklinde konuştu. Yeni stat inşaatının hızla ilerlediğini ve yeni sezona yetişmesi için uğraştıklarını sözlerine ekleyen Başkan Fikret Orman, geçen hafta aldıkları Sivasspor yenilgisi için, Kötü geçti değerlendirmesini yaparken, bu haftaki Kasımpaşa maçı için de, İyi geçecek ifadesini kullandı.
Son Dakika › Güncel › Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman 5+3'te Anlaşırız - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.