
Bugün yapılan yönetim kurulu toplantısından sonra açıklama yapan Beşiktaş Futbol A Takımı Sorumlu Yöneticisi Ahmet Kavalcı, stat konusundaki kararın Trabzonspor maçı sonrasına kalacağını söyledi.
Kavalcı, iç sahada oynayacakları ilk maç için Kasımpaşa R.T.E Stadı'nı kullanabileceklerini belirtti.
Ronaldinho transferi için başkan Fikret Orman'ın söylediğinin aynısını tekrarlayan Ahmet Kavalcı, "Ronaldinho çok iyi futbolcu" diyerek konu hakkında başka bir yorum yapmaktan kaçındı.
Son Dakika › Güncel › Beşiktaş'ta İbre Tekrar Kasımpaşa R.T.E. Stadına Dönüyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.