Bitlis'te okullararası güreş müsabakaları yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bitlis'te okullararası güreş müsabakaları yapıldı

Bitlis\'te okullararası güreş müsabakaları yapıldı
09.12.2021 18:52  Güncelleme: 18:56

Bitlis Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından, Tatvan ilçesinde 2021-2022 okullararası güreş müsabakaları gerçekleştirildi.

Bitlis Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından, Tatvan ilçesinde 2021-2022 okullararası güreş müsabakaları gerçekleştirildi.

Tatvan Gençlik Merkezi'ndeki spor salonunda düzenlenen il birinciliği müsabakalarına 167 sporcu katıldı.

Dereceye giren sporcular, Şanlıurfa ve Bingöl'de yapılacak bölge turnuvalarına katılmaya hak kazandı.

Tatvan Gençlik Merkezi Müdürü Burhanettin Avşar, okul sporları il birinciliği müsabakalarına 167 sporcunun katıldığını belirtti.

Avşar, Şanlıurfa ve Bingöl'de yarışmaya katılacak sporculara başarı diledi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Bitlis'te okullararası güreş müsabakaları yapıldı - Son Dakika


Advertisement