
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde kaçak yapıların yıkımı sırasında mülk sahipleri ile polis ve belediye görevlileri arasında gerginlik yaşandı.
Yıldırım Belediyesi, Ulus Mahallesi Odun Depoları mevkisindeki kaçak yapıların yıkımına ilişkin yaklaşık 1 ay önce çalışma başlattı.
Bölgede bazı yapıların yıkımı gerçekleştirilirken bugün devam eden çalışmalarda mülk sahipleri ile polis ve belediye görevlileri arasında gerginlik yaşandı. Polis ekiplerinin havaya ateş ederek müdahale ettiği olayda bir kişi gözaltına alındı.
Yıkım çalışmalarının ilerleyen günlerde devam edeceği bildirildi.
Son Dakika › Güncel › Bursa'da kaçak yapıların yıkımı sırasında gerginlik yaşandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.