Bursa'da Kombiden Çıkan Yangın Ev Sahibini Hastanelik Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bursa'da Kombiden Çıkan Yangın Ev Sahibini Hastanelik Etti

07.06.2024 16:47

Bursa'da, Yıldırım ilçesinde bulunan 2 katlı bir evde çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından yarım saatte söndürüldü. Yangın sonucunda dumandan etkilenen ev sahibi hastaneye kaldırıldı. Yangının kombiden çıktığı belirlendi.

BURSA'da, 2 katlı evde, kombiden çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından yarım saatte söndürülürken, dumandan etkilenen ev sahibi Beysel Ç. (82) hastaneye kaldırıldı.

Yangın, saat 13.30 sıralarında, Yıldırım ilçesi Emir Sultan Mahallesi 3'üncü Hamam Sokak'taki 2 katlı evde çıktı. Evden alevlerin yükseldiğini görenlerin ihbarıyla, adrese itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Polis, çevrede güvenlik önlemi alırken; yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yarım saatte söndürüldü. Dumandan etkilenen ev sahibi Beysel Ç., tedbir amaçlı olarak, ambulansla hastaneye kaldırılıp tedaviye alındı. Yangının kombiden çıktığı belirlendi.

Haber: Yiğithan HÜYÜK-Kamera: Memet Can YEŞİLBAŞ/BURSA,

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Bursa'da Kombiden Çıkan Yangın Ev Sahibini Hastanelik Etti - Son Dakika


Advertisement