Dışişleri Bakanı Feridun Sinirlioğlu, İsveç Kraliyet Bilim Akademisi tarafından Nobel Kimya Ödülü'ne layık görülen Prof. Dr. Aziz Sancar'ı kutladı.
Diplomatik kaynaklardan edinilen bilgiye göre, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Japonya ziyareti için Tokyo'da bulunan Sinirlioğlu, Sancar'ı telefonla arayarak tebrik etti.
Bakan Sinirlioğlu görüşmede, Sancar'a, Nobel Ödülü alması nedeniyle duyduğu sevinci ifade ederek, kendisiyle iftihar ettiklerini iletti. Sancar da tebrik telefonundan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Son Dakika › Güncel › Dışişleri Bakanı Sinirlioğlu, Sancar'ı Tebrik Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.