Konya'da rahatsızlanan eşini hastaneye götüren 55 yaşındaki Adurrahman Çaylak yönetimindeki otomobil, iddiya göre, hatalı sollama nedeniyle, karşı yönden gelen otomobille çarpıştı. Kazada, sürücü Çaylak ile diğer araçtaki 4 kişi hafif yaralandı.
Kaza, merkez Meram İlçesi Hatip Caddesi Gödene TOKİ mevkiinde saat 00.30 sıralarında meydana geldi. Başında şiddetli ağrı başlayan eşi 50 yaşındaki Zarife Çaylak'ı hastaneye götüren Abdurrahman Çaylak yönetimindeki 42 CJV 43 plakalı otomobil, iddiaya göre hatalı sollama nedeniyle, karşı yönden gelen 27 yaşındaki Abdülkadir Gürler yönetimindeki 42 PS 323 plakalı otomobil ile çarpıştı. Kazada, sürücü Abdurrahman Çaylak ile diğer otomobilin sürücüsü Abdülkadir Gürler ve otomobilinde bulunan 24 yaşındaki Asiye Gürler, 3 yaşındaki Ahmet Arif Gürler ve 45 yaşındaki Zarife Kaynak hafif yaralandı.
Yaralılar olay yerine çağrılan ambulanslarla çeşitli hastanelere kaldırıldı. Tedavi altına alınan yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Polis kazayla ilgili soruşturma başlattı. - Konya
Son Dakika › Güncel › Eşini Hastaneye Götürürken Kazada Hastanelik Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.