Eskişehir'de Doğalgaz Zehirlenmesi, 2 Kişi Tedavi Altında - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehir'de Doğalgaz Zehirlenmesi, 2 Kişi Tedavi Altında

09.12.2016 15:20

Eskişehir’de, karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi tedavi altına alındı.

Eskişehir'de, karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi tedavi altına alındı.

Edinilen bilgilere göre, C.A. (61) ve Ü.A. (33) isimli şahıslar, İstiklal mahallesi Özmen sokakta bulunan ikametlerinde doğalgazdan etkilenerek fenalaştı. 112 Acil Servis ekipleri tarafından kentteki bir hastaneye götürülen şahıslar tedavi altına alındı. Burada yapılan kontrollerde C.A.'nın hayati tehlikesinin sürdüğü bilgisine ulaşıldı.

Polis ekipleri olayla alakalı tahkikat başlattı. - ESKİŞEHİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Eskişehir'de Doğalgaz Zehirlenmesi, 2 Kişi Tedavi Altında - Son Dakika


Advertisement