Eskişehir'de, karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi tedavi altına alındı.
Edinilen bilgilere göre, C.A. (61) ve Ü.A. (33) isimli şahıslar, İstiklal mahallesi Özmen sokakta bulunan ikametlerinde doğalgazdan etkilenerek fenalaştı. 112 Acil Servis ekipleri tarafından kentteki bir hastaneye götürülen şahıslar tedavi altına alındı. Burada yapılan kontrollerde C.A.'nın hayati tehlikesinin sürdüğü bilgisine ulaşıldı.
Polis ekipleri olayla alakalı tahkikat başlattı. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Güncel › Eskişehir'de Doğalgaz Zehirlenmesi, 2 Kişi Tedavi Altında - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.