Ak PARTİ'DEN KUTLAMA
Gaziantep'in ilk kadın milletvekili olarak meclise giren ve resmi olmayan sonuçlara göre büyükşehir belediye başkanlığını kazanan Fatma Şahin'in için taraftarları AK Parti İl binasında kutlama düzenledi. Davul ve zurna eşliğinde halaylar çeken partililer, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan lehine sloganlar attı.
Parti binasında kutlama yapan taraftarlarına hitap eden Fatma Şahin, kente bundan sonra kadın eli değeceğini belirterek, "Bize oy veren ve vermeyen herkese saygı duyuyorum. Sadece oy verenlerin değil, vermeyenlerin de belediye başkanı olacağım. Bugün Türkiye bütün dünyaya mesaj vermiştir. Bu seçimlerin yerel seçim değil, genel seçim olduğunu hep söyledik ve AK Parti olarak başarılı olduk. Bundan sonra Gaziantep'e kadın eli değecek" dedi.
Şahin'in konuşmasının ardından havai fişek gösterisi yapıldı. - Partililer
Son Dakika › Güncel › Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanlığı Seçimini Ak Partili Fatma Şahin Kazandı (2) - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.