Bursa Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü ekipleri, hastane atıklarını Panayır Mahallesi'ne döken sağlık kuruluşu hakkında idari işlem başlattı.
Edinilen bilgiye göre, Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü ekipleri, Osmangazi'ye bağlı Panayır Mahallesi Güven Sokak'ta yaptıkları incelemede, bir kamyonetle hastanelerden kaynaklanan atıklar döküldüğünü belirledi. Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü teknik elemanları ve Bursa Büyükşehir Belediyesi sterilizasyon tesisi personeli, atılan malzemelerin tıbbi ambalaj atığı olduğunu belirledi. Osmangazi Belediyesi tarafından atıkların atıldığı bölge temizlendi. Ekipler, atıkları atan sağlık kuruluşu hakkında da idari işlem başlattı. - BURSA
Son Dakika › Güncel › Hastane Atıklarını Mahalleye Döken Sağlık Kuruluşuna İdarî İşlem - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.