İki Milyon Balık Baraj ve Göletlere Bırakıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

İki Milyon Balık Baraj ve Göletlere Bırakıldı

25.10.2017 14:28

DSİ 2. Bölge Müdürlüğü ürettiği 2 milyon 60 bin balığı baraj ve göletlere saldı.

DSİ 2. Bölge Müdürlüğü ürettiği 2 milyon 60 bin balığı baraj ve göletlere saldı.

Müdürlükten yapılan açıklamaya göre, geçen yıl 1 milyon 300 bin balık yavrusunu Ege bölgesindeki göletlere bırakan DSİ, Ürkmez'deki pullu sazan üretimini 2017'de yaklaşık yüzde 60 oranında artırdı.

Mayıs ayında sağılan anaç balıklardan elde edilen yavru balıklar özel toprak havuzlarda beslendi. Yeterli büyüklüğe ulaşan 2 milyon 60 bin yavru pullu sazan baraj ve göletlere salındı.

DSİ 2. Bölge Müdürlüğünün, sorumluluk sahasindaki baraj ve göletlerin yanı sıra Eskişehir, Aydın, Isparta bölgelerindeki barajlara da pullu sazan yavrusu salındığı ifade edildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel İki Milyon Balık Baraj ve Göletlere Bırakıldı - Son Dakika


Advertisement