İSTANBUL'DA PANDEMİ KURULU TOPLANTISI SONA ERDİ - Son Dakika
Son Dakika Logo

İSTANBUL'DA PANDEMİ KURULU TOPLANTISI SONA ERDİ

İSTANBUL\'DA PANDEMİ KURULU TOPLANTISI SONA ERDİ
04.04.2020 20:26

İstanbul DHAİstanbul Valisi Ali Yerlikaya başkanlığında İl Pandemi Kurulu toplantısı video konferans yöntemiyle gerçekleştirildi.

İstanbul DHA

İstanbul Valisi Ali Yerlikaya başkanlığında İl Pandemi Kurulu toplantısı video konferans yöntemiyle gerçekleştirildi.

Vali Yerlikaya Twitter hesabından yaptığı paylaşımla toplantının sona erdiğini duyurdu. Yerlikaya, "İl Pandemi Kurulu toplantımızı video konferans yöntemi ile gerçekleştirdik. Kurul üyelerimize teşekkür ediyorum. Öneriler, İl Hıfzıssıhha Kurulu'nda değerlendirilecek" dedi.

Görüntü dökümü:

----------

-Toplantıdan fotoğraflar


Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel İSTANBUL'DA PANDEMİ KURULU TOPLANTISI SONA ERDİ - Son Dakika


Advertisement