Kılıçdaroğlu'ndan Fenerbahçeye Galibiyet Dileği - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kılıçdaroğlu'ndan Fenerbahçeye Galibiyet Dileği

Kılıçdaroğlu\'ndan Fenerbahçeye Galibiyet Dileği
05.04.2013 00:29  Güncelleme: 16:27

Chp Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu Fenerbahçe-Lazio maçını izlemek üzere Şükrü Saraçoğlu stadyumuna gitti.

Kılıçdaroğlu stada giderken gazetecilere "Fenerbahçeye galibiyet diliyorum" dedi"

Kılıçdaroğlu maça saatlere kala İstanbul'daki CHP'li ilçe belediye başkanlarıyla Kadıköy'de bir otelde akşam yemeği yedi. Saat 19.00 başlayan yemekten saat 21.00 sıralarında ayrılan Kılıçdaroğlu otelden çıkarak stadyuma hareket etti.

Kemal Kılıçdaroğlu makam aracına binerken kendisini bekleyen gazetecilere, "Fenerbahçeye galibiyet diliyorum" dedi. Gazetecilerin skor tahminine ise Kılıçdaroğlu bir tahminde bulunmadı.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Kılıçdaroğlu'ndan Fenerbahçeye Galibiyet Dileği - Son Dakika


Advertisement