Yangın SÖNDÜRÜLDÜ
Zonguldak'ın Ereğli İlçesi'ne bağlı Kandilli Beldesi'nde, Türkiye Taşkömürü Kurumu (TTK) Armutçuk Müessese Müdürlüğü'ne ait maden ocağında çıkan yangın söndürüldü. Yerin 150 metre altında ikinci kez başlayan yangın TTK yangın söndürme ekibi tarafından yapılan müdahale sonucu söndürüldü. Genel Maden İşçileri Sendikası Armutçuk Şube Başkanı İsa Mutlu, yangının tahmin ettiklerinden daha kısa zamanda söndürüldüğünü söyleyerek, "Yangın söndükten sonra ocakta gerekli incelemelerimizi yaptık ve işçilerin ocağa inmesine karar verdik. 24.00-08.00 vardiyasında çalışan işçiler ocağa inerek çalışmaya başlayacaklar. Şu an herhangi bir sorun gözükmüyor" dedi.
Son Dakika › Güncel › Kömür Ocağında Söndürülen Yangın Tekrar Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.