Kömür Ocağında Söndürülen Yangın Tekrar Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kömür Ocağında Söndürülen Yangın Tekrar Başladı

18.08.2013 23:31  Güncelleme: 09:23

Zonguldak'ın Ereğli ilçesine bağlı Kandilli Beldesi'nde, TTK Armutçuk Müessese Müdürlüğü'ne ait maden ocağında çıkan yangın söndürüldü.

Yangın SÖNDÜRÜLDÜ

Zonguldak'ın Ereğli İlçesi'ne bağlı Kandilli Beldesi'nde, Türkiye Taşkömürü Kurumu (TTK) Armutçuk Müessese Müdürlüğü'ne ait maden ocağında çıkan yangın söndürüldü. Yerin 150 metre altında ikinci kez başlayan yangın TTK yangın söndürme ekibi tarafından yapılan müdahale sonucu söndürüldü. Genel Maden İşçileri Sendikası Armutçuk Şube Başkanı İsa Mutlu, yangının tahmin ettiklerinden daha kısa zamanda söndürüldüğünü söyleyerek, "Yangın söndükten sonra ocakta gerekli incelemelerimizi yaptık ve işçilerin ocağa inmesine karar verdik. 24.00-08.00 vardiyasında çalışan işçiler ocağa inerek çalışmaya başlayacaklar. Şu an herhangi bir sorun gözükmüyor" dedi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Kömür Ocağında Söndürülen Yangın Tekrar Başladı - Son Dakika


Advertisement