Mersin'de "Kovid-19" testi pozitif çıkan belediye çalışanı ve temaslı 7 işçi gözetimde - Son Dakika
Son Dakika Logo

Mersin'de "Kovid-19" testi pozitif çıkan belediye çalışanı ve temaslı 7 işçi gözetimde

Mersin\'de "Kovid-19" testi pozitif çıkan belediye çalışanı ve temaslı 7 işçi gözetimde
12.06.2020 14:59  Güncelleme: 16:01

Akdeniz Belediye Başkanı Mustafa Gültak, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan belediye çalışanı ile temas ettiği 7 işçinin hastaneye götürüldüğünü bildirdi.

Akdeniz Belediye Başkanı Mustafa Gültak, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan belediye çalışanı ile temas ettiği 7 işçinin hastaneye götürüldüğünü bildirdi.

Gültak, yazılı açıklamasında, tanı konan personelin Mersin Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedaviye alındığını belirtti.

Personelin temas ettiği 7 çalışanın da İl Sağlık Müdürlüğü ekiplerince kontrol amaçlı hastaneye götürüldüğünü kaydeden Gültak, "7 çalışanın testleri tamamlandı. 14 günlük gözetim sürelerini evlerinde geçirecekler." ifadesini kullandı.

Gültak, belediye binasındaki Kovid-19 tedbirlerinin en üst seviyeye çıkarıldığını bildirdi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Mersin'de 'Kovid-19' testi pozitif çıkan belediye çalışanı ve temaslı 7 işçi gözetimde - Son Dakika


Advertisement