Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Başkanı Mustafa Şentop, 7'nci G20 Parlamento Başkanları Zirvesi'ne katılmak üzere İtalya'ya gitti.
Şentop, beraberindeki heyetle saat 16.40'ta Esenboğa Havalimanı'ndan İtalya'nın başkenti Roma'ya hareket etti.
Son Dakika › Güncel › TBMM Başkanı Şentop, İtalya'ya gitti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.