Çanakkale'de Şakağına Dayadığı Tabancasıyla İntihar Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çanakkale'de Şakağına Dayadığı Tabancasıyla İntihar Etti

Çanakkale\'de Şakağına Dayadığı Tabancasıyla İntihar Etti
01.05.2014 14:57  Güncelleme: 09:09

Çanakkale'de, 45 yaşındaki Yılmaz Solak, otomobiline binmeye hazırlandığı sırada belinden çıkardığı tabancasını şakağına dayayarak, intihar etti.

Çanakkale'de, 45 yaşındaki Yılmaz Solak, TOKİ 960 Konutları önünde otomobiline binmeye hazırlandığı bir sırada belinden çıkardığı tabancasını şakağına dayayarak, intihar etti. Görgü tanıkları, Solak'ın çıktığı binanın önünde bir kadınla tartışıp, otomobiline yöneldikten sonra tabancasını ateşlediğini söyledi.

Çanakkale-İzmir karayolu üzerinde bulunan TOKİ 960 Konutları B-2 Ada, B-2 Blok önünde dün (Çarşamba) saat 19.45 sıralarında silah sesleri duyuldu. Bayramiç İlçesine bağlı Alikabaklar Köyü'nde çiftçilik yaptığı öğrenilen evli, bir çocuk babası Yılmaz Solak, buradaki bir daireden çıkıp park halindeki 17 TR 619 plakalı otomobiline binmek üzereyken belindeki tabancasını çıkarıp şakağına götürdü. Görgü tanıklarının ifadesine göre Solak, peşpeşe üç kez tetiğe dokundu. mermilerden biri başına isabete eden Solak, kanlar içinde yere yığıldı. Çevredekilerin haber vermesi üzerine olay yerine polis ve 112 Acil Servis ekibi sevk edildi. Ağır yaralanan Solak, ambulansa Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı. Solak, burada doktormarın müdahellerine rağmen kurtarılamadı. Polis ekipleri, olay yerini güvenlik şeridiyle çevirip inceleme başlattı. Yerdeki silah, cep telefonu ve bazı not kağıtları incelendi, parmak izi alındı. TOKİ sakinleri ise yaşananlar nedeniyle uzun süre olayın şokunu yaşadı. Solak'ın cesedi, otopsi için Bursa Adli Tıp Kurumu Morgu'na gönderilirken, polis olayla ilgili soruşturmanın sürdüğünü bildirdi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Çanakkale'de Şakağına Dayadığı Tabancasıyla İntihar Etti - Son Dakika


Advertisement