Tarım ve Orman Bakanı Pakdemirli Covid-19'a yakalandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Tarım ve Orman Bakanı Pakdemirli Covid-19'a yakalandı

Tarım ve Orman Bakanı Pakdemirli Covid-19\'a yakalandı
21.02.2022 15:28  Güncelleme: 15:36

Tarım ve Orman Bakanı Dr. Bekir Pakdemirli, bugün yaptırdığı Covid-19 testinin pozitif çıktığını açıkladı.

Tarım ve Orman Bakanı Dr. Bekir Pakdemirli, bugün yaptırdığı Covid-19 testinin pozitif çıktığını açıkladı.

Tarım ve Orman Bakanı Dr. Bekir Pakdemirli, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda, "Bugün yaptırdığım Covid-19 testim pozitif çıktı. Aşılarımız tam, sağlık durumum iyi, hamd olsun rahat geçiriyorum. Çalışmalarımıza bir süre evden devam edeceğim. Rabbim hastalarımıza şifalar ihsan etsin, aşılarımızı da ihmal etmeyelim lütfen" ifadelerini kullandı.

(Mustafa Cenik/ İHA)

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Tarım ve Orman Bakanı Pakdemirli Covid-19'a yakalandı - Son Dakika


Advertisement