Antalya'da, tedavi amacıyla hastaneye götürülen ve firar eden mahkumun yakalanmasına çalışılıyor.
Alınan bilgiye göre, "Çıkar amaçlı suç örgütü üyeliği" suçundan 9 yıl hapis cezasına çarptırılan Yaşar Karameşe (29), 4 ay önce Tekirdağ'dan, Antalya L Açık ve Kapalı Cezaevine nakledilmişti.
Çene çıkıklığı sorunundan dolayı diğer hasta mahkumlarla cezaevi aracıyla Akdeniz Üniversitesi Hastanesine getirilen Karameşe, araçta bekletildiği sırada görevlilerin bir anlık dalgınlığından yararlanarak kaçtı.
Elleri kelepçeli olduğu belirtilen Karameşe'nin kaçtığını fark eden görevliler, polise haber verdi. Bunun üzerine üniversite yerleşkesinin 5 giriş kapısı kontrol altına alındı. Polis ve jandarma ekipleri, yerleşkeden çıkan araçlarda ve yerleşke içinde arama yapıyor.
İl Jandarma Komutanlığının arama köpeklerinden de yararlanılan Karameşe'yi arama çalışmaları sürüyor. - ANTALYA
Son Dakika › Güncel › Tedavi Amacıyla Hastaneye Götürülen Mahkum Firar Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.