Üniversite Öğrencisi, 200 Lira Alacağı İçin Arkadaşını Bıçakladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Üniversite Öğrencisi, 200 Lira Alacağı İçin Arkadaşını Bıçakladı

Üniversite Öğrencisi, 200 Lira Alacağı İçin Arkadaşını Bıçakladı
20.11.2013 14:58

Eskişehir'de 21 yaşındaki üniversite öğrencisi M.A.E., daha önce aynı evde kaldığı aynı yaştaki arkadaşı B.P.'yi 200 lira alacağıın ödemediği gerekçesiyle bıçakladı.

Eskişehir'de 21 yaşındaki üniversite öğrencisi M.A.E., daha önce aynı evde kaldığı aynı yaştaki arkadaşı B.P.'yi 200 lira alacağıın ödemediği gerekçesiyle bıçakladı. Ağır yaralanan B.P. hastanede tedaviye alınırken, M.A.E,, polis tarafından yakalanarak gözaltına alındı.

Olay, dün saat 17.00 sıralarında Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Meşelik Kampüsü'ndeki Fen Edebiyat Fakültesi'nde meydana geldi. İddiaya göre M.A.E., kendisi gibi Fen Edebiyat Fakültesi öğrencisi olan ve daha önce aynı evi paylaştığı B.P.'den 200 lira alacağını istedi. İkili arasında bu nedenle çıkan tartışmada kavgaya dönüştü. Kavga sırasında M.A.E. cebinden çıkardığı bıçakla, B.P.'yi sol koltuk altından yaraladı. Yaralı genç, aynı kampüs içerisindeki ESOGÜ Hastanesi'ne kaldırıldı. Tedaviye alınan B.P.'nin hayati tehlikesinin olduğu belirtildi.

Polis, şüpheli M.A.E.'yi yakalayarak gözaltına aldı. M.A.E. yapılan sorgulamasının ardından adliyeye sevk edildi. - Eskişehir

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Üniversite Öğrencisi, 200 Lira Alacağı İçin Arkadaşını Bıçakladı - Son Dakika


Advertisement