İstanbul Valiliği'nden yapılan açıklamada Taksim Gezi Parkı'na yapılan müdahale sonrası ikisi polis memuru olmak üzere üç vatandaşın hastanede tedavisinin devam ettiği belirtildi. Açıklamada, "Taksim Gezi Parkı'na yapılan müdahale sonrası ikisi Polis Memuru olmak üzere üç vatandaşımızın hastanelerde tedavilerine devam edilmektedir. Şu an itibariyle hastanelerimizde yatarak tedavi gören başka vatandaşımız bulunmamaktadır" denildi. - İstanbul/ Beyoğlu
Son Dakika › Güncel › Valilik: İkisi Polis 3 Vatandaş Hastanede Tedavi Altında - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.