Beşiktaş Kulübü, Galatasaray Kulübünde yeniden başkanlığa seçilen Mustafa Cengiz'i tebrik etti.
Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, Galatasaray Kulübünün olağan seçimli genel kurulunda başkanlığa yeniden seçilen Cengiz tebrik edilerek, "Ülkemizin güzide kulüplerinden Galatasaray'a yeniden başkan seçilen Mustafa Cengiz'e ve yönetim kurulu arkadaşlarına görevlerinde başarılar dileriz." denildi.
Son Dakika › Spor › Beşiktaş Kulübünden Mustafa Cengiz'e Tebrik - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.