
Beşiktaş'ın Süper Lig şampiyonluğunu ilan etmesinin ardından bir grup taraftar, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde asılı Fenerbahçe bayrağını indirerek denize attı.
Sarı-lacivertli ekibin THY Avrupa Ligi'nde şampiyonluğa ulaşmasının ardından köprüye asılan bayrak, siyah-beyazlı bir grup taraftar tarafından indirildi. Süper Lig'de şampiyonluğun ilan edilmesininden sonra 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'ne gelen bir grup taraftar, meşalelerle bağlantı iplerini yaktığı bayrağı indirerek denize attı.
O anın görüntülerini de sosyal medya hesaplarından paylaştılar.
Son Dakika › Spor › Kartal Şampiyon Oldu, Taraftar Köprüdeki Fener Bayrağını İndirip Denize Attı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.