Galatasaray, derbi için yola çıktı
Sacit GÖNCÜ - İSTANBUL, - GALATASARAY, Fenerbahçe ile oynanacak derbi için Ülker Stadyumu FB Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi'ne doğru yola çıktı.
Süper Lig'in 6'ncı haftasında bu akşam saat 20.00'de Fenerbahçe ile karşı karşıya gelecek Galatasaray, Florya Metin Oktay Tesisleri'nden çıkış yaptı. Sarı-kırmızılı taraftarlar, takımlarını tesis çıkışında tezahüratlarla stada uğurladı.
Son Dakika › Spor › Galatasaray Derbiye Yola Çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.