İsmail Kartal'dan Mahmut Uslu'ya Rest - Son Dakika
Son Dakika Logo

İsmail Kartal'dan Mahmut Uslu'ya Rest

07.12.2014 13:04  Güncelleme: 13:32

F.Bahçe'de İsmail Kartal, Asbaşkan Uslu'nun "Takımın iyi oynayıp oynamadığını İsmail Hoca'ya sorun" sözlerine "Takımdan da oyundan da memnunum." cevabını verdi.

Fenerbahçe'nin Balıkesirspor'u 1-0 yendiği maçın ardından Asbaşkan Mahmut Uslu'nun "Takımın iyi oynayıp oynamadığını İsmail Hoca'ya sorun" sözleri tartışma konusu oldu.

"OYUNDAN DA OYUNCULARIMDAN DA MEMNUNUM"

Basın toplantısında bu sorunun sorulduğu teknik direktör İsmail Kartal ise imalı cevap verdi, "Mahmut Uslu'nun sözleri için oyundan da oyuncularımdan da memnun olduğumu söyleyebilirim" ifadelerini kullandı.

"HOCA GİDER YAPMIŞ"

Futbol yorumcusu Sinan Engin, Beyaz Futbol'da yaptığı açıklamada Kartal'ın Uslu'ya tavır aldığını belirtirken, "Hoca gider yapmış" ifadelerini kullandı.

Kaynak: EuroSport.com

Son Dakika Spor İsmail Kartal'dan Mahmut Uslu'ya Rest - Son Dakika


Advertisement