Kayseri'de, Galatasaray'ın Beşiktaş'ı 2-0 mağlup ettiği maçın ardından sokağa çıkan sarı-kırmızılı taraftarlar galibiyeti büyük bir coşkuyla kutladı.
Maçın bitiş düdüğü ile birlikte dışarı çıkan taraftarlar, kent meydanında toplanarak sevgi gösterisinde bulundu. Forum Kayseri önünde toplanan çok sayıda Galatasaray taraftarı, tezahüratta bulunarak yürüyüş yaptı. 'Şampiyon Galatasaray' sloganları ile yürüyen taraftarlar, Cumhuriyet Meydanı'nda meşale yakarak galibiyeti kutladı.
Öte yandan, polis ekipleri de çıkacak herhangi bir olayı engellemek için yoğun güvenlik önlemi aldı. - KAYSERİ
Son Dakika › Spor › Kayseri'de Galibiyet Sevinci - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.